Vrácení nepadnoucích vánočních dárků

Nestrefili jste se do vkusu nebo velikosti vašeho potomka? Sešli se vám pod stromečkem 2 stejné dárky? Nesmutněte. U nás můžete nevyhovující vánoční dárky vrátit i po Vánocích.

Pokud jste dárek koupili v období od 1. 11. do 23. 12. 2018, a až pod stromečkem zjistili, že se nehodí, vraťte nám ho nepoškozený do 15. ledna 2019, v původním obalu, se všemi součástmi a my vám vrátíme peníze. Můžete si pak u nás vybrat jiný dárek, který bude sedět líp.

Co musí dárek splňovat?

  • Dárek musí být zakoupen v období od 1. 11. do 23. 12. 2018.
  • Dárek musí být nepoškozený.
  • Dárek musí být vrácený kompletní v původním stavu a balení se všemi jeho součástmi.
  • Originální balení dárku musí být rovněž nepoškozené. Produkt musí být nerozbalený.
  • Nelze vrátit produkty jako jsou pleny, výživa, mléka, kaše, příkrmy nebo kosmetika.
  • Dárek je možné vrátit do 15. ledna 2019, datum vrácení se vztahuje na datum odeslání/podání, tj. přijímáme dárky podané do 15. 1. 2019.

Jak dárek vrátit?

Vytiskněte si formulář Odstoupení od kupní smlouvy a tento spolu s dárkem osobně odneste na nejbližší výdejní místo Mall.cz. Jejich seznam naleznete na stránkách Mall.cz.

Případně balík odešlete přímo na naše reklamační oddělení s využitím vratného štítku České pošty, který naleznete ve vaší objednávce.

Když k nám dárek dorazí, zkontrolujeme jej a zhruba do týdne vám pošleme peníze zpět na účet uvedený ve formuláři o odstoupení. Pokud byla na zboží uplatněna sleva, vrátíme vám poměrnou částku, která byla za zboží skutečně zaplacená.

Nejste si jisti, zda můžete dárek vrátit? Kontaktujte naši zákaznickou linku na +420 226 256 112, kde vám poradí.


Reklamace

Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pozorně zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která na první pohled vypadá jako poškozená (např. má poškozený obal), nepřebírejte.

Poškozený nebo nefunkční výrobek zabalte do původního obalu (pokud je to ještě možné), vyplňte reklamační formulář (ke stažení níže), vložte ho do balíčku.

Balíček osobně odneste na nejbližší výdejní místo Mall.cz. Jejich seznam naleznete na stránkách Mall.cz (platí pro objednávky uskutečněné po 17. 3. 2018).
Případně balík odešlete přímo na naše reklamační oddělení s využitím vratného štítku České pošty, který naleznete ve Vaší objednávce.

Adresa pro zaslání:
Internet Mall - Reklamační oddělení
Logistické centrum MALL.CZ
Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
Poděbradská 771
250 90 Jirny

30denní lhůta pro vyřízení reklamace začne plynout po přijetí zboží na sklad.

V případě, že je zboží nevratně poškozené (např. polámané nebo rozbité), nemusíte nám ho vracet. Stačí ho vyfotit pomocí mobilního telefonu. Poškozené místo vyfoťte v detailu, ale i z většího náhledu, aby bylo jasné, kde se závada nachází.

Vyplněný formulář pošlete spolu s fotkami na reklamace@prodeti.cz . Pokud si nejste jistí, zda se jedná o nevratné poškození nebo lze výrobek standardně reklamovat, kontaktujte naší infolinku na +420 226 256 112 nebo pošlete dotaz na reklamace@prodeti.cz .


Stáhněte si Reklamační formulář

Vrácení zboží

Pokud zakoupené zboží nesedí nebo se vám nelíbí, můžete nám ho do 14 dní jednoduše vrátit.

Zboží zabalte do původního obalu, vyplňte formulář odstoupení od smlouvy (ke stažení níže) a vložte ho do balíčku.

Balíček osobně odneste na nejbližší výdejní místo Mall.cz. Jejich seznam naleznete na stránkách Mall.cz (platí pro objednávky uskutečněné po 17. 3. 2018).
Případně balík odešlete přímo na naše reklamační oddělení s využitím vratného štítku České pošty, který naleznete ve Vaší objednávce.

Adresa pro zaslání:
Internet Mall - Reklamační oddělení
Logistické centrum MALL.CZ
Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79
Poděbradská 771
250 90 Jirny

Když k nám zboží dorazí, zkontrolujeme jej a zhruba do týdne vám pošleme peníze zpět na vámi uvedený účet. Pokud byla na zboží uplatněna sleva, vrátíme vám poměrnou částku, která byla za zboží skutečně zaplacená.


Stáhněte si formulář Odstoupení od kupní smlouvy