Reklamace

Nemáte ze zboží potěšení a chcete ho do 30 dní vrátit? Je snad poškozené? Je to prosté.

1. Do balíčku jsme přidali etiketu České pošty – „Odpovědní zásilka“. Zboží zabalte do původních obalů (pokud to ještě jde), vyplňte reklamační formulář a přidejte jej do balíčku, nalepte etiketu a odneste na nejbližší poštu. Ta balík odešle na naše náklady zpět k nám: Reklamační oddělení Proděti.cz, Hala číslo 9 K Vypichu 1108 Rudná u Prahy – 252 19

Pozn.: Pokud je zboží rozbito, nemusíte nám zboží posílat zpět, stačí fotografie z mobilu.

2. Jakmile se balík vrátí ke skřítkovi, zkontroluje ho a zhruba do týdne Vám pošle penízky za vrácené zboží na účet. Pokud byla na zboží uplatněna sleva, vrátí Vám poměrnou částku, která byla za zboží skutečně zaplacena.