Reklamace

Při přebírání zboží od přepravce si, prosím, pozorně zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která na první pohled vypadá jako poškozená (např. má poškozený obal), nepřebírejte.

Poškozený nebo nefunkční výrobek zabalte do původního obalu (pokud je to ještě možné), vyplňte reklamační formulář (ke stažení níže), vložte ho do balíčku a balík odešlete přímo na naše reklamační oddělení. Balíček neposílejte doporučeně.

Adresa pro zaslání:
Reklamační oddělení Logistické centrum MALL.CZ
Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79,Poděbradská 771, 250 90 Jirny
Praha, Česká Republika

30denní lhůta pro vyřízení reklamace začne plynout po přijetí zboží na sklad.

V případě, že je zboží nevratně poškozené (např. polámané nebo rozbité), nemusíte nám ho vracet. Stačí ho vyfotit pomocí mobilního telefonu. Poškozené místo vyfoťte v detailu, ale i z většího náhledu, aby bylo jasné, kde se závada nachází.

Vyplněný formulář pošlete spolu s fotkami na reklamace@prodeti.cz. Pokud si nejste jistí, zda se jedná o nevratné poškození nebo lze výrobek standardně reklamovat, kontaktujte naší infolinku na +420 226 256 112 nebo pošlete dotaz na reklamace@prodeti.cz


Stáhněte si Reklamační formulář

Vrácení zboží

Pokud zakoupené zboží nesedí nebo se vám nelíbí, můžete nám ho do 14 dní jednoduše vrátit.

Zboží zabalte do původního obalu, vyplňte formulář odstoupení od smlouvy (ke stažení níže), vložte ho do balíčku a Balík odešlete přímo na naše reklamační oddělení. Balíček neposílejte doporučeně.

Adresa pro zaslání:
Reklamační oddělení Logistické centrum MALL.CZ
Prologis Park Jirny, Hala DC5, rampa 79,Poděbradská 771, 250 90 Jirny
Praha, Česká Republika

Když k nám zboží dorazí, zkontrolujeme jej a zhruba do týdne vám pošleme peníze zpět na vámi uvedený účet. Pokud byla na zboží uplatněna sleva, vrátíme vám poměrnou částku, která byla za zboží skutečně zaplacená.


Stáhněte si formulář Odstoupení od kupní smlouvy