Richter Chlapecké semišové kotníkové tenisky - modré
-52%

Richter Chlapecké semišové kotníkové tenisky - modré , EUR 20

1 624 Kč 779 Kč
Zboží máme skladem!
U vás doma 12. 12. až 13. 12.
Doprava zdarma
při nákupu nad 1 000 Kč
Nakupte teď,
zaplatte až v lednu
Za každý nákup
sleva na další ve výši
200 kreditů
Zboží můžete vrátit
na naše náklady

Popis

Pořiďte vašemu malému chlapci stylové a pohodlné tenisky v modrém kotníčkovém provedení, které poskytuje dětské nožce lepší držení v botě. Tenisky mají prodyšný semišový svršek, kožený interiér, vyjímatelnou stélku a flexibilní podrážku. Snadné obouvání a nazouvání zajistí praktické zapínání na dva pásky se suchým zipem.

Materiál

Semiš je broušená kůže. Z vnější strany je charakteristická hrubší strukturou a delším vlasem. Semiš je prodyšný a díky jeho použití se noha v botě nepotí.

Kůže je odolný přírodní materiál, který je zároveň prodyšný a napomáhá při odpařování pár a správné cirkulaci vzduchu v botě.

WMS je pečeť kvality pro dětskou obuv. Speciální měřící systém umožňuje prostor pro růst dětských nožek. Díky tomu každé dítko najde skvěle padnoucí boty, ať už má širší nebo užší chodidlo.

Několik rad, které vám pomohou s výběrem bot:

Nejnamáhanějším místem botiček je špička a pata. Proto jsou dětské boty Richter opatřeny výztuží z kůže, která chrání obuv před okopem a rychlým opotřebením.

Dětské nožky rychle rostou a jsou snadno náchylné k deformaci. Proto je velmi důležité dbát na důkladný výběr dětské obuvi a pravidelně kontrolovat, zda už vaše dítko ze svých stávajících botiček nepovyrostlo.

Vybírejte botičky pouze s kulatou špičkou, aby měly prsty dost prostoru a mohly zdravě růst.

Podešev boty musí být dostatečně ohebná a podpatek co nejnižší s velkou plochou pro udržení stability při chůzi.

Vlastnosti

Kód: 0131-622-6811 20
Určení: Chlapecké
Velikost: EUR 20
Věk od: 0 let
Věk do: 1 let
Vnější materiál: semiš
Vnitřní materiál: kůže
Materiál podrážky: syntetika
Zapínání: na suchý zip

Značka Richter

Richter boty jsou pečlivě vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů tak, aby se daly použít ve všech činnostech a zajistily, aby se děti cítily v každém počasí příjemně. Jsou konstruovány tak, aby apelovaly na děti a rodiče jak vizuálně, tak i poskytováním nezbytných funkcí, které splňují vysoké nároky každodenních potřeb.